Pagini

sâmbătă, 9 februarie 2013

Tags for Valentine's Day, Birthdays or just for you...

Pentru ca se apropie Ziua Indragostitilor si parca deja se simte aerul de primavara, m-am gandit sa pregatesc cateva etichete pe aceasta tematica. Aceste etichete se pot atasa fie unui cadou, fie unei felicitari. Am plecat de la cateva cartoane, am pregatit fundalurile cu stampile, acrilice si le-am finisat cu alte lucruri gasite pe birou: panglici, elemente decor, elemente 3D, fire, perlute s.a.

Valentine's Day Tag with flowers
Valentine's Day Tag with flowers - details

Valentine's Day Tag with flowers
Valentine's Day Tag with flowers - full view

O alta varianta in aceeasi gama primavaratica...

Valentine's Day Tag with flower & heart - details

Valentine's Day Tag with flower & heart - details
Valentine's Day Tag with flower & heart - full view

Acest model nu este chiar tipic dar mie imi place combinatia delicata de culori: roz / alb / gri:

Love Tag in Pink - White - Grey - details
Love Tag in Pink - White - Grey - details

Love Tag in Pink - White - Grey
Love Tag in Pink - White - Grey - full view

Aceste tag-uri sunt pentru o zi de nastere, dar contin si un mesaj de dragoste. Nu-i asa ca-s tare simpatice personajele?

Birthday Tag with Elephant's Love
Birthday Tag with Elephant's Love

Birthday Tag with Owl's Love
Birthday Tag with Owl's Love

Birthday Tag with Elephant's Love - details
Birthday Tag with Elephant's Love - details

Culorile la acest model nu sunt specifice unei felicitari de Valentine's Day, dar poate de aceea imi place atat de mult (sau poate din cauza pasarii?)

Different Valentine's Day Tag with Bird
Different Valentine's Day Tag with Bird 

Different Valentine's Day Tag with Bird - details
Different Valentine's Day Tag with Bird - details

Daca v-am inspirat, daca doriti mai multe amanunte, va invit sa-mi trimiteti un comentariu sau intrebari pana la sfarsitul lunii februarie si voi alege un castigator care va primi prin posta o eticheta cadou si o felicitare pentru 8 Martie. Asadar...

0 comentarii: