Pagini

duminică, 19 mai 2013

Doriti un evantai?

Doriti un evantai?

Evantai de hartie, pliabil, din suport dantelat pentru tort 

Pliable big paper fan from paper doilies for cakes

Asiris Evantai hartie
Doriti un evantai mixed media?

 Bineinteles ca trebuia sa folosesc spray-urile "Glimmer Mists" primite de la Vicky (mersi, inca odata, Vic). Evident ca le-am dat tarcoale cateva zile, nu ma hotaram pe ce sa le incerc, mai ales ca vroiam combinatia toata: turcoaz, roz si mustar si-mi trebuia ceva mare.
Asa ca, atunci cand mi-au cazut ochii pe suporturile dantelate de la supermarket, am zis: "Asta e!!! Trebuie sa le cumpar... desi sunt prea mari" (35 cm in diametru). Dantela, culori, cald - deci evantai de hartie

Asiris Evantai hartie
Evantai hartie detaliu
 
Am colorat suprafata intreaga cu cele 3 culori de spray, am lasat sa se usuce, am stampilat cu Staz-on maro, am indoit in jumatate si pe partea interioara am folosit adezivul pentru tehnica servetelului. Am pozitionat betigasele de lemn, inca un strat de adeziv pe partea cealalta si am pozitionat partile una peste cealalta. Am dat inca un strat pe ce am considerat eu ca va fi fata si l-am lasat la uscat vreo 3 ore. L-am dezlipit cu grija, am pus cateva floricele, date cu spray si ele, am colorat betigasele cu auriu si am lipit snurul. 
Sedinta foto si gata...

Asiris Evantai hartie pliat
Evantai hartie pliat

Asiris Evantai hartie detaliu
Detaliu evantai snur si bete lemn


O singura, mica, suparare am: nu gasesc lac adeziv decat cu finish lucios, tare mi-ar fi placut sa fie mat...

Voi ati mai folosit tehnica servetelului si pe alte materiale? Ati gasit undeva lac mat?


Asiris Evantai hartie detaliu
Deataliu flori evantai


P.S. Daca va place un Share sau un comentariu ar fi apreciat.

Daca aveti intrebari, nedumeriri, mi le puteti trimite aici, pe mail sau mesaj pe FB.


0 comentarii: