Pagini

duminică, 28 iunie 2015

Felicitare aniversara - Instrument muzical

Vioara fericita

care incanta si sopteste

"La Multi Ani!"

Card aniversar in forma de instrument muzical"Violin Happy Birthday Card"

Am avut ocazia sa particip la un concurs pe forumul "Very Scrap" cu tema felicitare aniversara - instrument muzical.
Am pregatit o felicitare simpla in esenta insa care transmite o reala emotie si bucurie persoanei care o va primi. Combinatia negru / aramiu si crem/auriu este surprinzatoare si calda, ca atingerea lemnului slefuit al unui instrument.
Felicitarea reprezinta o  vioara, decupata din carton negru si aramiu, decorata cu snur auriu si flori decupate si embosate la cald cu auriu. Perlele negre sunt colorate cu staz-on negru iar stampila este cu motiv muzical.
Tag-ul cu sentimentul stampilat "Happy Birthday" este embosat de asemenea cu motiv muzical.


Card aniversar muzical
Card aniversar sub forma de vioara, decupat din carton negru si aramiu

Felicitare aniversara in forma de vioara
Felicitare zi de nastere in forma de vioara

A fost o provocare frumoasa, mi-am depasit temerile, abordand o forma noua, delicata si puternica in acelasi timp. Provocarile ma determina sa caut in mine resurse noi de creativitate, ma fac sa ma bucur ca un copil atunci cand experimentez. 
Am mai creat o astfel de forma - chitara, pentru un prietenul baiatului meu cel mare, un chitarist talentat si pasionat de muzica.

0 comentarii: