Pagini

sâmbătă, 16 iunie 2012

Masculine Handmade Greeting Cards

Saptamana asta m-a rugat o prietena sa-i confectionez o felicitare handmade masculina, pentru o persoana draga ei, o fiinta cultivata, iubitoare de frumos si ceva mai in varsta. Mie, aceste provocari mi se par super, incerc sa ma gandesc ce anume ar aprecia, cum ma pot apropia de sufletul unui astfel de om si cum sa dau valoare muncii mele. Bineinteles ca nu m-am putut opri la una singura si din incercarile mele iata ce a iesit.




 Am folosit colectii de cartoane, stampile, embosari, elemente taiate din carton, alterari, autocolante, panglici. Elementele suport din felicitarile 2, 3 si 4 sunt ramasite din incercarile de la Resist Art Mixed Media Misfits Swap, realizate pe carton sau lemn, stampilate, alterate cu diverse culori, embosate la cald.



Care este preferata voastra?

I've made at a friend request some masculine handmade greeting cards for another dear oldest friend, who appreciate art & culture. I like these challenges because I'm always wondering how can I touch his soul with my paper & stamps & symbols. Naturally, I've create 4 not 1 and here they are. I've used cardstock from different collections, stamps, inks, self-adhesive, wood, charms, die-cuts, ribbons, heat emboss and gems. 


Which is your favorite?





0 comentarii: